“Restricció d’identificació de línia trucant” Si el Client no desitja que el seu número de telèfon es mostri en els terminals telefònics dels clients a qui truca, únicament haurà de marcar, sense cap cost, el “067” abans del número de telèfon amb el qual desitja comunicar. A més, si vol restringir el seu número de telèfon permanentment, podrà sol·licitar-ho sense cap cost, cada sis mesos, al telèfon d’Atenció al Client 1717 (o el número que si s’escau el substitueixi).
No obstant el que indica el paràgraf anterior, Virgin telco informa que eliminarà la supressió en origen de la identificació de la línia trucant quan la destinació de les trucades correspongui a serveis de trucades d’urgències a través del número 112 i altres trucades autoritzades per a l’atenció de les d’emergència o de les relacionades amb la seguretat pública o la defensa nacional.
“Identificació de la línia trucant en destinació”. Si el Client no desitja que el número de telèfon origen de la trucada es mostri en el seu terminal, podrà sol·licitar-ho sense cap cost, cada sis mesos, al número d’Atenció al Client 1717 (o el número que si s’escau el substitueixi).
“Filtre de trucades sense identificació”. Si el Client desitja filtrar en destinació les trucades sense identificació, podrà fer-ho sol·licitant-ho per telèfon al número d’Atenció al Client 1717 (o el número que si s’escau el substitueixi).
“Identificació de la línia connectada”. Els Clients que comptin amb el servei RDSI de Virgin telco disposen per defecte de la facilitat d’identificació de la línia connectada. Si el Client que rep la trucada procedent d’una línia RDSI de qualsevol operador vol evitar la visualització per part del trucant de la línia connectada, podrà fer-ho sense cap cost sol·licitant-ho per telèfon al número d’Atenció al Client 1717 (o el número que si s’escau el substitueixi).
“Desviament automàtic de trucades”. Si el Client desitja evitar el desviament automàtic de trucades al seu terminal per part d’un tercer, només caldrà que marqui *02# per activar-lo i #02# per desactivar-lo, sense cap cost per al Client.
En cas que el Client sol·liciti que les seves dades no siguin incloses en els serveis de consulta telefònica i guies (impreses i electròniques) ha de ser conscient que a través del servei “Identificació de la línia trucant en destinació” es permet la identificació del seu número telefònic per part del destinatari de la trucada. A més, també ha de ser conscient que a través del servei “Identificació de línia connectada” es permet la identificació del número telefònic del destinatari de la trucada per part de qui la realitza.